петак, 8. новембар 2013.

I fell for Autumn...


Floral print is something you have to have in your wardrobe for this fall.You can find sweaters,shirts,skirts,dresses,leggings in this pattern,the stores are full of floral print theses days so it shouldn't be hard to find at least one thing that you like;)You can combine it with some other print,stripes for example,if you want to make an edgy look or you can keep it calm and combine it with black or some neutral shades,like I did in this post.I picked this cozy,floral sweater in pastel shades for this ideal Autumn weather so tell me how do you like it?Do you like floral print at all?
Floral(cvjetni)dezen je nešto što morate imati u svom garderoberu ove jeseni.Možete pronaći džempere,košulje,suknje,haljine,helanke u ovom printu,butici su zaista puni floral printa ovih dana tako da vam ne bi trebalo biti teško pronaći bar jedan komad koji vam se dopada;)Floral možete kombinovati sa drugim printom,prugama npr.,ako želite postići smjeliji izgled ili ako više volite mirnije kombinacije,kombinujte floral sa crnom ili nekom drugom neutralnom nijansom kao što sam ja uradila u ovom post-u.Izabrala sam udoban,cvjetni džemper u pastelnim nijansama za ovo idealno jesenje vrijeme,kako vam se dopada?Da li volite floral print?









sweater(džemper)-Mango
t-shirt(majica)-Lindex
pants(hlače)-Ann Christine
boots(čizme)-Springfield
bag(torba)-Parfois
sunglasses(naočale)-Ray Ban
necklaces(oglica)-handmade

Photos by my dearest sister Sladja

                                                           Hope you like it!

10 коментара:

  1. Sonja odlicna ti je ova kombinacija... Obozavam ovaj umjereni cvjetni print. Zanima me gdje si kupila te hlace,da li ih ima u Banjaluci? Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana.Hlace sam kupila u ZG prije 2god.Nema u BL jos uvijek Ann Christine;))

      Избриши
  2. Kako volim ovakve kombinacije, super je sve :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing outfit!
    www.yournegativity.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  4. Sve ekstra ,a ima nesto i do fotografa!:)

    ОдговориИзбриши
  5. prelepo...naocare su ppredobre :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Pravi cvetni print za jesenje kombinacije. Ovo mi se jako dopada. Naocare su fantasticne. :) Pratim te :*

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo mi je jedan od tvojih najboljih outfit-a, odlicno :) x

    ОдговориИзбриши