понедељак, 16. јун 2014.

Number one love...


This is definitely the look that I feel most comfortable in.Oversized pieces are my number one love so making them part of my outfit is really my everyday routine;)I'm probably one of those few girls that feel good about herself whether I'm wearing something tight or oversized;)Anyway,my other love are details!This time I chose this gorgeous eyecatching necklace that my sister got from her boyfriend;)I kind of stole it from her but she won't mind:)So,how do you like this look?What's your favourite piece of clothing?
Ovo je definitivno kombinacija u kojoj se najbolje osjećam.Predimenzionirani komadi odjeće su moja najveća ljubav tako da njihovo uvrštavanje u moje svakodnevne kombinacije predstavlja moju rutinu;)Vjerovatno sam jedna od malobrojnih djevojaka koja se osjeća jednako dobro bilo da nosim nešto usko ili široko;)A moja druga velika ljubav su detalji.Ovog puta sam izabrala ovu predivnu,upadljivu ogrlicu koju je moja sestra dobila od momka;)Ustvari sam je na neki način ukrala od nje ali neće mi zamjeriti:)I,kako vam se dopada ovaj autfit?Koji je vaš omiljeni komad odjeće?



















                                                         BLOGLOVIN INSTAGRAM

cardigan(kardigan)-Zara
t-shirt(majica)-H&M
skirt(suknja)-New Yorker
boots(čizme)-Springfield
bag(torba)-Aldo
necklace(ogrlica)-Lindex
sunnies(naočale)-Rayban

                                                             Hope you like it!XO XO

16 коментара:

  1. Odlicna kombinacija!Znas da sam ja cekala lepse vreme da vidim ovakve kombinacije i jos ocekujem,tek sada krece ono sto ja volim;)Ogrlica je preljepa i ako si je ukrala od sestre :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16. јун 2014. 09:11

    Je li ti zivis u BL ili Beogradu?

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing look, cool combo!!!
    Baci super fashion friend!!!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna kombinacija, volim spoj oker i bijele boje, pogotovo kada je cipka u pitanju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, odlično, svaki komad na tebi mi se sviđa, savršen outfit :)

    ОдговориИзбриши
  6. What a great outfit!! It looks really relax and comfy!

    Beatriz,xo
    Classy and Trendy

    ОдговориИзбриши
  7. to je onaj skolski boho, jako mi se dopada ;)
    majnira.com

    ОдговориИзбриши
  8. You look beautiful, every time cease to amaze with modern details, each cast! The whole combination is hit

    ОдговориИзбриши