понедељак, 16. јун 2014.

Number one love...


This is definitely the look that I feel most comfortable in.Oversized pieces are my number one love so making them part of my outfit is really my everyday routine;)I'm probably one of those few girls that feel good about herself whether I'm wearing something tight or oversized;)Anyway,my other love are details!This time I chose this gorgeous eyecatching necklace that my sister got from her boyfriend;)I kind of stole it from her but she won't mind:)So,how do you like this look?What's your favourite piece of clothing?
Ovo je definitivno kombinacija u kojoj se najbolje osjećam.Predimenzionirani komadi odjeće su moja najveća ljubav tako da njihovo uvrštavanje u moje svakodnevne kombinacije predstavlja moju rutinu;)Vjerovatno sam jedna od malobrojnih djevojaka koja se osjeća jednako dobro bilo da nosim nešto usko ili široko;)A moja druga velika ljubav su detalji.Ovog puta sam izabrala ovu predivnu,upadljivu ogrlicu koju je moja sestra dobila od momka;)Ustvari sam je na neki način ukrala od nje ali neće mi zamjeriti:)I,kako vam se dopada ovaj autfit?Koji je vaš omiljeni komad odjeće?



















                                                         BLOGLOVIN INSTAGRAM

cardigan(kardigan)-Zara
t-shirt(majica)-H&M
skirt(suknja)-New Yorker
boots(čizme)-Springfield
bag(torba)-Aldo
necklace(ogrlica)-Lindex
sunnies(naočale)-Rayban

                                                             Hope you like it!XO XO

19 коментара:

  1. Odlicna kombinacija!Znas da sam ja cekala lepse vreme da vidim ovakve kombinacije i jos ocekujem,tek sada krece ono sto ja volim;)Ogrlica je preljepa i ako si je ukrala od sestre :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada se Ceci svidi kombinacija onda znam da valja :)Hvalaaaa:*****

      Избриши
  2. Анониман16. јун 2014. 09:11

    Je li ti zivis u BL ili Beogradu?

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing look, cool combo!!!
    Baci super fashion friend!!!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna kombinacija, volim spoj oker i bijele boje, pogotovo kada je cipka u pitanju :)

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, odlično, svaki komad na tebi mi se sviđa, savršen outfit :)

    ОдговориИзбриши
  6. What a great outfit!! It looks really relax and comfy!

    Beatriz,xo
    Classy and Trendy

    ОдговориИзбриши
  7. to je onaj skolski boho, jako mi se dopada ;)
    majnira.com

    ОдговориИзбриши
  8. You look beautiful, every time cease to amaze with modern details, each cast! The whole combination is hit

    ОдговориИзбриши
  9. This is amazing… great sense of style!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ОдговориИзбриши