петак, 23. август 2013.

All this time I was finding myself...


If someone mentioned me wide midi skirts before I would say:,,No way I would wear it,not in a million years!''But never say never;)In my defense I must say that first I liked pattern on this skirt.It looked good at the moment so I decided to give it a try and at the end it didn't look bad at all.Mixing it with this hair bandana,sweater around my waist,flats and smile on my face I got casual,gipsy and kind of boho style and I really liked it!So officialy I don't hate midi skirts anymore although it's still not something that you will see me wearing often;)And it's definitely good to try different styles so you can find what suits you the best;)I'll show you some photos so tell me what do you think?

Kada bi mi neko prije spomenuo široke midi suknje moja reakcija je uvijek bila:,,Nema šanse da bih ja to nosila,ni za milion godina!''Ali nikada ne reci nikad;)U svoju odbranu ipak moram reći da mi se prvo svidio dezen ove suknje.Djelovao mi je baš nekako odgovarajuće u tom momentu pa sam je odlučila probati i na kraju uopšte nije izgledalo loše.Kombinujući je sa bandanom,džemperom oko struka,baletankama i osmijehom dobila sam kombinaciju ciganskog,kezual i boho stila i zaista mi se dopalo!Tako da od sada i zvanično više ne mrzim midi suknje mada i dalje to nije nešto u čemu ćete me baš često moći vidjeti;)I svakako je dobro probati različite stilove da bismo mogli saznati šta nam najbolje odgovara;)Pokazaću vam nekoliko slika i voljela bih da čujem vaše mišljenje?









skirt(suknja)-Terranova
sweater(džemper)-Lindex
bag(torba)-Guess
sunglasses(naočale)-Guess
necklaces(ogrlice)-Accessorize
hair bandana(bandana)-New Yorker

                                                     Till next time! XO XO

10 коментара:

  1. meni je suknja odlicna i boja i duzina :) i bandana je super :) x

    ОдговориИзбриши
  2. I love your maxi skirt... perfect summer look Sonja!!!
    KISSSSSS

    ОдговориИзбриши
  3. very cute and comfy!

    http://mylivingworldsblog.blogspot.ch
    http://mylivingworldsblog.blogspot.ch

    xx Selina

    ОдговориИзбриши
  4. love the skirt! <3

    http://platformstones.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. I love your skirt! Nice look!

    ОдговориИзбриши
  6. bandana je extra :)
    Boja kose mi se svidja,da li je farbas? :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/2013/08/classic-black.html
    https://www.facebook.com/fashiondisease

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gornji dio je moja prirodna boja,a donji dio su pramenovi i farbanje;)Neplanirano je ispao ombre and I like it;))

      Избриши